Naczepa Firanka Schmitz Mega

Firanka Schmitz Mega (Nowa)

Naczepa | Schmitz | Nowa | Mega

Cena: uzależniona od okresu najmu

 


Dane techniczne naczepy Firanki Schmitz Mega

  • Stan: Nowy
  • Przebieg: 1km
  • Typ: Firanka Mega
  • Marka: Schmitz
  • Wysokość siodła: 965 mm
  • Wysokość wew.: 3000 mm
  • Rok produkcji: nowa
  • Gwarancja: 60 miesięcy oś, 10 lat rama
  • Oś: Schmitz
  • Zabezpieczenie: Ocynk ogniowy

Wyposażenie naczepy Firanki Schmitz Mega

Kosz na 2 koła zapasowe, Podpory postojowe JOST, Ogumienie dla transportu regionalnego (M + S), Premium, Skrzynka narzędziowa.

Naczepa Firanka Schmitz Mega. Więcej informacji

Naczepa firanka w zabudowie mega, obok tej standardowej, należy do jednego z najczęściej spotykanych i wykorzystywanych w wielu branżach rodzajów naczep zarówno w naszym kraju, jak i poza jego granicami. Jednym z czołowych producentów tego typu pojazdów jest niemiecka firma Schmitz Cargobull. Nowa naczepa Schmitz firanka mega doskonale nadaje się do przewożenia większości towarów odpornych na zmiany temperatur i niekwalifikujących się jako ładunki niebezpieczne. Naczepa mega Schmitz firanka posiada boki zasłonięte kurtyną, którą można zsuwać na czas załadunku i rozładunku. Ogromną popularność, poza szerokim zakresem zastosowania, naczepa firanka mega Schmitz zawdzięcza możliwości szybkiego rozładunku towarów, a także bezproblemowego załadunku za pomocą wózków widłowych.

Naczepa Firanka Schmitz. Wymiary

Naczepa firanka Schmitz wymiary: Precyzyjne dane w tym zakresie mogą nieznacznie różnić się w zależności od konkretnego modelu naczepy mega Schmitz firanki czy np. roku jej produkcji. Poniżej znajdują się wymiary typowej naczepy modelu Firanka Mega Schmitz:

  • długość wewnętrzna naczepy firanki Schmitz mega: 13620 mm,
  • szerokość całkowita naczepy firanki Schmitz mega: 2550 mm.

Naczepa Firanka Mega Schmitz. Cynkowanie ogniowe blachy

Naczepa firanka Schmitz mega posiada zabezpieczenie w postaci ocynku ogniowego. Czym dokładnie jest cynkowanie ogniowe i w jakim celu się je przeprowadza? Cynkowanie ogniowe blachy polega na mechanicznym nałożeniu na stal wytrzymałej powłoki cynku. Proces ten ma na celu ochronę blachy przed korozją. W przeciwieństwie do malowania proszkowego, które jedynie opóźnia i spowalnia powstawanie korozji na powierzchni blachy, stanowi ono skuteczne i trwałe zabezpieczenie antykorozyjne. Cynkowanie ogniowe, poza swoim podstawowym zadaniem powoduje też, że blacha jest wysoce odporna na tarcie i uderzenia, nie wymaga także późniejszej konserwacji.

Naczepa Mega Schmitz Firanka. Podpory JOST

Nowa naczepa Schmitz firanka mega wyposażona jest w solidne podpory marki JOST, która to tworzy  wysokiej klasy produkty dla producentów naczep, przyczep i ciężarówek. Podpory naczepy JOST, zwane potocznie nóżkami, to elementy montowane bezpośrednio pod nią w celu podtrzymywania naczepy po odłączeniu od pojazdu silnikowego ciągnącego ją, do czego dochodzi np. podczas postoju. Dzięki temu rozwiązaniu naczepa firanka Schmitz mega ma zapewnioną stabilność w trakcie załadunku, postoju i rozładunku. To z kolei jest kluczowe dla bezpieczeństwa, a także efektywności transportu.

Ogumienie dla transportu regionalnego

Naczepa mega Schmitz firanka bardzo często wykorzystywana jest do transportu produktów na krótkich, a jednocześnie wymagających trasach regionalnych. Warto podkreślić, że transport regionalny to codzienne wyzwania – jazda w trybie częstego ruszania, przemierzanie wielu krótkich tras na różnych nawierzchniach i manewrowania, wielokrotne pokonywanie wzniesień i zakrętów czy też częste wjeżdżanie na krawężnik. Jak już wspomnieliśmy, trasy takie są bardzo wymagające, stąd też ogumienie samochodowe przeznaczone do pojazdów regularnie nimi jeżdżących powinno być odpowiednio do nich dostosowane. Ogumienie, w które wyposażona jest naczepa firanka Schmitz mega, doskonale sprawdza się w takich właśnie warunkach.

Kosz na 2 koła zapasowe i skrzynka narzędziowa do naczepy

Naczepa firanka mega Schmitz wyposażona jest również w inne praktyczne elementy ułatwiające pracę kierowców i operatorów. Mamy tu na myśli w pierwszej kolejności kosz na 2 koła zapasowe do naczepy, który przykręcony jest do jej podwozia. Nie trzeba chyba nikogo przekonywać, że dwa koła zapasowe to dostateczne zabezpieczenie na wypadek uszkodzenia jednej bądź dwóch opon. Warto mieć je zatem zawsze pod ręką. W razie ewentualnej usterki w trakcie trasy przyda się też skrzynka narzędziowa do naczepy Schmitz, która również znajduje się na jej wyposażeniu.

Uznany operator logistyczny w transporcie całopojazdowym FTL

Umów się na konsultacje

Dowiedz się, ile możesz zyskać

    Obszar działań:

    Obszar zainteresowań: